Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZAMKNIJ X

Władca much - Plan wydarzeń

1.Przybycie grupy chłopców na bezludną wyspę (na skutek katastrofy samolotu).
2.Spotkanie Ralfa i Prosiaczka, znalezienie wielkiej konchy.
3.Zwołanie pierwszego zebrania i wybór Ralfa na przywódcę całej grupy.
4.Wyprawa badawcza w celu zbadania wielkości wyspy.
5.Określenie ceremoniału zebrań  (prawo głosu).
6.Rozpalenie ogniska za pomocą okularów Prosiaczka.
7.Ustanowienie straży dbającej o ciągłe podtrzymywanie ognia.
8.Budowa tymczasowego schroniska – chatki na plaży.
9.Udane polowanie na świnię.
10.Wyodrębnienie się grupy ,,myśliwych” pod dowództwem Jacka.
11.Pogłoski o pojawieniu się tajemniczego ,,zwierza”.
12.Podział grupy na dwa obozy – Ralfa i Jacka.
13.Złożenie ,,zwierzowi” przebłagalnego daru (świński łeb zatknięty na kiju).
14.Wielka uczta, ekstatyczny taniec myśliwych i przypadkowa śmierć Simona.
15.Napad grupy Jacka na mieszkańców chat, kradzież okularów Prosiaczka.
16.Konfrontacja obydwu grup zakończona śmiercią Prosiaczka.
17.Polowanie ,,myśliwych” na rannego Ralfa.
18.Niespodziewany ratunek (przybycie statku).  



Komentarze

    1 + 3 =